maandag 25 november 2013

let it snow!

Ja... het is weer bijna december.
Ik krijg dan altijd hevige jeuk.
De kerstquilt wordt weer opgehangen, en straks maken de oranje-geruite herfstgordijntjes weer plaats voor de roodgeruite kerstgordijntjes!

Als het ook maar een beetje richting de nul graden gaat wordt de jeuk nog heviger: ik wil sneeuw!
Vandaag op Facebook een fijne discussie: slechts een paar mensen durven op te biechten dat ze ook al hoopvol uit het raam kijken in de ochtend, maar anderen mopperen al bij de gedachte aan wit en glad en koud.

Zaterdag kocht ik twee mooie witgespoten kransen bij het tuincentrum, en ik keek naar de mooie kerststukken die er te koop lagen.
Dan vergaat de jeuk wel even: een mooi opgemaakt dienblad van ruim €60,- vind ik WEL wat veel.
Maar al die andere mooie dingen... makes me happy!
Ik ga lekker het komende weekeinde mijn witte kransen versieren.
Weet nog niet waarmee, maar het wordt wel met rood en groen.
Eén bij de voordeur, één achter op het tafeltje, en de pompoenen en kalebassen gaan zó in de kliko.

En waar ik me ook zo op verheug: de Top 2000... De sfeer eromheen ook : ik ben altijd vrij in die laatste weken van het jaar en ben dan lekker leuke dingen aan het doen, het liefst met een logeerneef/ nicht.
Gezellige tijd!
Ik zeg: weg herfst, welkom winter!!!
Let it snow, let it snow, let it snow!
Nog even.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten